04 sausio, 2007

Anekdociukai

Buvo dielas, kad pateko staciatikis, katalikas ir baptistas i dangu.. Na ir teko galimybe su paciu Petru "pabazarinti".

Uzejo staciatikis pas Petra... Pakalbejes valandyke, staciatikis iseina ir sako: "... jo... ne taip sia Rasto vieta buvau suprates..."

Nueina katalikas... Po 2 valandu iseina... Taip pat pripazino, kad klydo ir ne taip teksta buvo suprates..

Nuejo pas Petra baptistas... Valanda nera, antra nera... Po triju valandu iseina Petras ir sako: "Ne, nu bet as negaliu suprast... as jam aiskinu kad cia as parasiau, o jis man: ne, cia taip parasyta..."

***

Atejo senis pas kunigeli ispazinties.

-- Sventasis Teve, nusidejes as!

-- Ir kame gi tavo nuodeme, mano sunau?

-- Antro Pasaulinio karo metu as slepiau savo rusyje zyda.

-- Nu, cia tai, nenuodeme, o atvirksciai - sventas reikalas! - nuramino ji kunigas.

-- Bet as priverciau ji moketi man uz buvima, - pridejo senis.

-- Taip, tai zinoma negerai, bet juk tu rizikavai ir savo gyvybe, mano sunau!

-- Dekoju jums, sventas teve, bet turiu dar viena klausima...

-- Koki gi?

-- Ar tureciau jam pasakyti, kad karas jau pasibaige?

***

Krikscioniskos mokyklos valgykloje... Salia lekstes su obuoliais uzrasas: "Imk tik viena, Dievas stebi tave!" Toliau lekste su sausainiais, salia jos uzrasas: "Imk kiek nori, kol Dievas stebi obuolius!"

***

Vienas brolis meldziasi del baznycios augimo ir sako: - Viespatie, tegul zmones suskrenda i sia baznycia kaip muses i... i... i... (nejauki pauze) ...kaip bites i medaus kvapa... :D

Susitiko trys šventikai - kunigas, rabinas ir pastorius. Dalijasi savo patirtimi sprendžiant bendruomenės administravimo klausimus. Kunigas sako: "Kaip kolegos jūs padalijate aukas? Va pas mus priimta taip: bažnyčioje po aukų surinkimo nubrėžiam liniją. Aš atsistoju kaire koja vienoje linijos pusėje, o dešine kitoje. Surinktas aukas išmetu į viršų ir kas dešinėj tas Dievui o kas kairėje tas man." Na pastorius aiškina, kad pas juos labai panašiai tik jis brėžia apskritimą ir kas nukrenta už apskritimo tai jam o kas apskritime tai Dievui. Rabinas sulaukęs savo eilės paporino. Na pas mus priimta taip: surinktas aukas aš išmetu į viršų na kas Dievui tai Jis pasiima, o kas man nukrenta ant žemės.

***

Naujas baznycios pastorius nusprende aplankyti savo parapijiecius. Taciau vienuose namuose jam neatidare duru, nors pasirode jog kazkas buvo namuose. Pastorius istrauke vizitine kortele ir kitoje jos puseje uzrases "Apr.3:20", pakiso ja po durimis. Kita sekmadieni, po auku surinkimo, pastorius pastebejo, kad jo vizitine grazino. Ant jos buvo prirasyta "Pradz.3:10".

Istraukes Biblija, pastorius negalejo nenusijuokti..

Apr.3:20 prasideda: "Štai aš stoviu prie durų ir beldžiu..." Pradz.3:10: "Išgirdau tavo garsą sode ir nusigandau, nes buvau nuogas, todėl pasislėpiau." :)

***

Vienas zmogus atejo pas pastoriu ir pasiskunde kad kazkuris is jo parapijieciu pavoge jo dvirati. Pastorius pagalvojo ir pasiule zmogeliui surinkti visus jo itariamus parapijiecius i eile ir skaityti paeiliui 10 Dievo isakymu. "Kai prieisi prie "Nevok!" stebek zmones. Kuris paraus ir nuleis galva - tas ir bus vagis"

Po keliu dienu pastorius vel sutinka ta zmogeli ir klausia: "Nu kaip, radai dvirati?" "Taip, taip radau, - atsako zmogelis, - surinkau visus parapijiecius ir pradejau skaityti 10 Dievo isakymu. Bet kai priejau "Nepaleistuvauk", - prisiminiau kur palikau dvirati"..

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

koks smeiztas.koks siaubingas smeistas.Dieve mano iki ko nusirito "dievo vaikai". siaubas siaubas. be zodziu.