08 sausio, 2009

Kas beatsitiktų, Aš šalia

Sese ir Broli, mielas Jaunas Žmogau,
niekada neužmiršk, kad Jėzus niekada nenustoja mylėti nė vieno
žmogaus.
Kai niekas pasaulyje žmogaus nebemyli, kai visi jo nekenčia,
kai žmogus net klaidose ir blogybėse paskendęs,

Jėzus myli ir tiki, kad tas žmogus dar bus labai geras.
Kiekvieno žmogaus atsivertimo ir pasitaisymo visada laukia Dievas,
Jis nori Tavo laimės, nori, kad tu amžinai būtum laimingas.
To niekada neužmiršk, net jei visas pasaulis tave užmirštų...
Tik paskaityk, ką Dievas tau kalba:

Aš esu čia, kai tu abejoji,
kai vienas ir vienišas esi,
kai manai, jog nebegali daugiau,
kai tave baimė prislegia,
kai rupesčiai net miegoti nebeleidžia,
kai esi bejėgis ir sergi.

Aš čia, kai tu šauki iš skausmo,
kai, rodos, pasaulis griūna,
kai net mirtis beldžiasi.

Aš esu čia, kai niekas tavęs nebemėgsta,
kai niekas tavęs nebesupranta,
kai niekas tavęs nebesiklauso,
kai lyg siena skiria tave nuo kitų,
kai tau gresia dideli pavojai,
kai nebeįveiki skausmo,
kai griaužia sąžinė,
kai šaukies Manęs.

Esu Aš čia, kaip saulė tave šildanti,
kaip gėlė tavo širdį džiuginanti,
kaip šviesa tavo kelyje,
kaip debesys apsupę tave.

Aš čia, kaip akis tau meilės pilna, spindinti
švelnumu,
kaip tave apkabinanti ranka,
kaip tau plakanti širdis,
kaip tavęs nepaliekantis draugas,
kaip sesuo, besidalinanti su tavim
rūpesčiais,
kaip brolis šalia tavęs džiaugsme ir
skausme.

Aš esu čia, net, kai viskas griūna.
Aš tavęs niekada neapleidžiu.
Didesnio padėjėjo ir globėjo niekur nėra,
niekur nerasi.

Aš esu čia, kaip tave suprantanti motina,
kaip tavimi besirūpinantis tėvas.

Aš esu visada čia, šalia tavęs,
nes esu tavo "Tu",-
be galo tave mylintis DIEVAS.

"Aš esu čia" - tai šv.Rašto kalba išreiškiama vienu žodžiu "JAHVĖ";

- tai Dievo vardas.

Linkiu niekada neužmiršti, kad gerasis Dievas yra visada šalia tavęs.
Laiminu tave.
Visada už tave meldžiuosi, meldžiu tau Dievo palaimos, prašau ir tavo
kasdienės maldos.

Vyskupo
J.Kaunecko laiškas

Komentarų nėra: