06 kovo, 2010

Dvi dežutės

Laikau rankose dvi dėžutes, kurias man įdavė Dievas.
Jis pasakė: "Visus savo rūpesčius sudėk į juodąją dėžutę, o visą savo džiaugsmą - į auksinę."










Pildžiau jo paliepimą ir į dėžutes rūpestingai rūšiavau savo bėdas ir džiaugsmus...
Auksinė sulig kiekviena diena vis sunkėjo...
Tuo tarpu juodoji buvo tokia pat lengva, kaip ir anksčiau...
Genamas smalsumo atvėriau juodąją dėžutę
ir pamačiau vietoje dugno tuštumą,
pro kurią iškrisdavo visas mano liūdesys...
Parodžiau tai Dievui ir nusistebėjau:
"Kur gi dabar visos mano bėdos?"
Jis nusišypsojo ir atsakė:
"Mano vaike, jos čia - su manimi..."
Paklausiau tuomet, kodėl Dievas man davė dvi dėžutes -
auksinę ir juodąją be dugno?
"Mano vaike, auksinė yra tam, kad tu galėtum kaupti savo džiaugsmus,
o juodoji, kad pamirštum visas savo bėdas..."

Komentarų nėra: